English --------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello, I’ve been using the program to create my art for a while, and out of necessity, I thought of an idea to improve the Loop function.
When selecting frames, by pressing [P] or going into frame properties, we can set the duration for each frame during a Loop. But in my case, I’d like to introduce an acceleration, something like “60 - (0.1 * loop repetition number),” so that with each repetition, the frames would be shown faster. Another option could be to add an acceleration option directly in the Marker Properties.
If there’s already a way to accomplish this without having to create multiple repetitions of the same frames, please let me know.
Thank you!
Português Brasil --------------------------------------------------------------------------------------
Olá, faz um tempo que utilizo o programa para criar minhas artes e devido a necessidade me veio uma ideia para melhoria da função de Loop.
Ao selecionar os frames, quando apertamos [P] ou vamos em propriedades do quadro, podemos configurar o tempo que cada frame vai durar durante um Loop.
Mas no meu caso, eu gostaria de apresentar uma aceleração, pensei em ser algo do tipo “60 - (0.1 * numero da repetição do Loop)”, assim a cada repetição do loop os frames seriam apresentados de maneira mais rapida. Outra opção seria incrementar a opção de aceleração na propria Propriedades de Marcador.
Caso já exista alguma forma de realizar essa função sem ser criando varias repetições dos mesmo quadros, peço que me ensinem
Obrigado!